آگهی فراخوان شرکت های تخلیه و بارگیری

درگاه شفافیت /

نوع:

مناقصه

شرکت / سازمان:

سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو

نوع معامله:

مزایده عمومی

تاریخ بازگشایی پاکات:

تاریخ انقضاء:

تاریخ ارسال مدارک:

16/04/1401

روزنامه های درج آگهی:

وضعیت:

انتشار

اسامی برندگان:

توضیحات:

تخلیه و بارگیری اصولی و استاندارد از عوامل تاثیرگذار در صنعت لجستیک بوده و نقش تعیین کننده ای در آرامش تجار و بازرگانان دارد. لذا شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو به منظور ساماندهی کارگران زحمتکش فعال در مرکز لجستیک شماره یک بازرگان (پایانه صادراتی) و آرامش خیال فعالین اقتصادی و صاحبان کالا، افزایش امنیت و تسهیل امور قصد دارد خدمات مربوط به تخلیه و بارگیری دستی کالاها را به شرکت های ذی صلاح واگذار نماید تا کارگران فعال در زمینه تخلیه و بارگیری تحت نظر شرکت های مذکور فعالیت نمایند.

لذا از شرکت های علاقه مند و مرتبط حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ دعوت می شود ، درخواست خودرا به همراه مدارک ذیل به دبیرخانه شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو به آدرس : آذربایجان غربی- ماکو، بلوار شهید جواد قنبری، پارک امام خمینی (ره)، ساختمان اداری نمایشگاه بین المللی، یا به آدرس ایمیل  شرکت ارسال نمایند. Makuiad@iran.ir

حداقل سه شرکت برای این منظور انتخاب و در محل مرکز لجستیک فعالیت خواهند نمود. این شرکت در رد یا قبول همه پیشنهادات مختار می باشد و ارسال یا تحویل مدارک هیچ حقی برای هیچ شخص حقیقی و حقوقی ایجاد نمی کند. هزینه های مربوط به آگهی های فراخوان بر عهده پذیرفته شدگان می باشد.

  • درخواست کتبی
  • مدارک ثبت شرکت و آخرین تغییرات آن
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل شرکت
  • سوابق کاری مرتبط
  • کپی مجوزهای مرتبط

شماره تلفن جهت پاسخگویی ۰۴۴۳۴۲۵۳۲۶۲

تمامی حقوق این وبسایت، متعلق به سازمان منطقه آزاد ماکو می باشد.​ ۱۴۰۳

ورود